Fredag!

Japp det blev att mysa med min booy! Städa hela lägenheten hos pappa, dammtorka och grejen! Det kändes bra, ärligt så fick jag bara städnoja! haha. Sen blev det stressa till Johnny, packa alla hans saker och... HEH börja städa och damma hos honom också men tro mig, det behövdes! x) 
Vidare till min mami där vi nu har stadgat oss nu. Vi fixa en massa, fixa bord och mixtra så nu är hans dator uppe i mitt rum och nu kan han spela hos mig hela dagarna, kulkul! Så nu är det Johnnys och Louise rum :D Woho! Får se hur det går! Kan medge att Johnny var även rätt duktig och lagade rikitgt god mat till oss båda ikväll, kött och pommisar! Mums!
 
Nu blir det vampire dirares för mig medans Johnny spelar lite här brevid mig! 
See ya!
'
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0