Helgen

I lördags vaknade jag och Johnny hos mig, åt frukost och sen blev det båt tur på dagen med mamma och hennes kille. Badade solade och åkte ring, brände mig lite men de försvann haha. 
Senare på kvällen drog vi hem, mamma o hennes kille drog på middag så jag och Johnny köpte pizza, åt den på altanen med musik och sol, super mysigt! Sen fortsätte kvällen med en massa mys.
Söndagen bestämde jag och Johnny att det bara skulle vara en mys dag hemma, så blev det eftersom att vi vaknade runt 4 tiden haha! Vid kvälls tid drog jag till pappa, åt middag och hämta mina grejer som vanligt på söndagar. Sen hem, byggde skåp med mamma och Johnny.. Eller det var mer dom som byggde. Sen sleeptime.
Idag måndag drog johnny och jobbade så jag segade hemma hela dagen och fyfan va skönt! :D Fixa lite hit och dit bara men sen var det bara tumblr och TVn, ASNICE!!
Nu har Johnny kommit hem, han sitter vid datorn och jag vid min.. SOCIALA!! Haha!
Ojoj nu är det mat, bilder och grejer kommer senare.. lite knas med det där just nu :o 
See Yaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0