Idag är det Fredag!

Woho idag är det fredag! Va händer idag då? VaVaVaVaaa? Haha Har snackat lite i veckan med några kära tjejer om att hitta på något idag eftersom att det är Fredaag och Hehe... Johnny kan man aldrig riktigt lita på när det gäller att träffas :/ MenMeeen Jag är sjukt glad idag i alla fall och jag har inte träffat Johnny på dagar och nätter så om man nu tar tag i sig själv och släpar sig till mig så får tjejerna och jag ta en annan dag bara, vad gör man inte för kärleken lixom? Hihi.

Nu är klockan 1 och jag vaknade får en stund sen. Har skakat liv i min bror och fixat lite frukost åt oss båda, duktiga jag! Planen idag då.. Hm! Dusha snart, bädda om städa och vädra mitt rum, fixa mig och sen.. haha ja vi får väl se vad som dyker upp!
Tillsvidare får ni ha det helt underbart även om vädret säger nej!
See yaa babes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0