Bloggar från mobilen... :D

Tjoo! Sitter nu på bussen o tänker en massa på allt och inget. Tänkte att jag kunde testa att blogga med
Mobilen lite, blir så uttråkad av att åka buss!

Jag har så mycket som snurrar i mitt huvud nu för tiden! Funderingar om allt. Kärleken.. Jag är så otroligt kär! Men så otroligt rädd! Rädd att bli sårad igen och igen och igen.. Har redan blivit det 2 ggr nu, kommer jag klara mer? Borde jag klara mer, vara stark och hoppas att inget mer ska hända, att han håller allt han säger men ändå ha rädslan där hela tiden? Lida av en hemsk rädsla varje dag? Men vill jag lämna det som gör gladare än något annat just nu? Killen är underbarare än någon annan jag träffat i mitt liv, vackrare, roligare och såklart sexigare!!! ;)

Skolan.. Valde jag rätt? Var det dumt att gå om för den linjen? Den klassen?
Alla ämnena..

Vännerna o alla problem om att hon sa det o hon det lalalaa.

Pengar, kläder, hår, vädret, mensen ( som jag HATAR!!) , dåligt självförtoende ena dagen, skit bra självförtoende den andra, familjen, dagarna som försvinner förbi, hälsan.. Listan skulle kunna fortsätta o bli oändlig...

Men jag antar att det är livet, även när jag är vuxen så kommer det finnas ungefär samma och kanske mer... jag ska vara glad för det jag har och det är jag.. Jag menar vem har inte problem och tankar om saker i livet..

Haha nu blev det svårt att skriva.. Got to go! See ya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0