Jag är stark! Jag skrattar bara åt dina misstag även om dom sårar mig, det är inte mina misstag, min förlust? Jag är jag och jag är här för att vinna! ♥

- Jag är stark! Jag skrattar bara åt dina misstag även om dom sårar mig, det är inte mina misstag, min förlust? Jag är jag och jag är här för att vinna! ♥ -
.
Detta är dagens ord! dagens tanke och ... dagens få in i skallen! haha.
Haha ledsen min blogg har blivit som ett ställe där jag skriver av allt negatift...  Är i mitt depp mode lite den här tiden.. allt är inte som jag vill! AJA
.
Nu ska jag bli glada och hoppiga Louise, är jag glad.. då märker man det!! Jag pratar stup i ett och mitt leende fastnar i ansiktet haha. Det kommer jag lovar alla mina nära och kära det, vare så jag är med Johnny eller inte!!! För jag är fan i mej stark! Jag är tyvärr en person som alltid försöker få folk runt om mig glada och nöjda, kan åka buss/tåg i timmar för att bara lämna nått till en kompis exp.. jag är lite för snäll kan man kanske säga.. Men nu är det tyvärr så att jag tar alla runt mig i förhand och skiter fullstänigt i mig själv och hur jag själv mår? Måste ändras, NU!!
.

.

Imorgon så ska jag möta upp Johnny som vart borta ett bra tag nu, snacka kankse mysa lite.. vi får se hur allt blir. Sen efter det.. hah ja du det får vi se helt enkelt, tar dagen som den kommer antar jag.
Nu är det bed time :)
See yaa bitches ;) haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0