Jag vill bara försvinna bort, låångt bort just nu!

I wish today it will rain all day Maybe that will kinda make the pain go away!
Trying to forgive you for abandoning me, Praying but I think I’m still an angel away
Angel away, yeah strange in a way, Maybe that is why I chase strangers away.
They got their guns out aiming at me But I become near when they aiming at me

Me against enemies, me against friends
Somehow they both seem to become one..

I came to win, to fight, to conquer, to thrive
I came to win, to survive, to prosper, to rise!



Finns inga ord för dagen, mår så jävla dåligt pzykiskt! Vil gråta, men jag är stark jag visar ingen svaghet! Det här kommer aldrig funka, försökt och försökt! Men får inga resultat.. jag orkar inte mer! Jag orkar inte! Tårar dag ut och in, rädslan som en KLUMP i halsen bokstavligt! Jag mår så otroligt dåligt! Vill bara försvinna! Vill bara att det ska vara som det var i början då inge lögner fanns, bara kärlek! Allt är bara lögner! ALLT! Jag orkar inte, jag vill inte att det ska ta slut! Jag vill verkligen inte! Jag älskar DIG Johnny men.... jag kan inte älska någon som inte bryr sig om att dom sårar mig, att jag har känslor!  Jag kommer gråta i veckor och månader om jag lämnar dig men... kan inte gå runt och lådsas att allt är som det ska! För det är det inte, nästan inte nånstans!  Jag hoppas att du någon dag förstår och förändrar dig, kommer tillbaka och visar den Johnny jag vill ha! Den som VISAR med ord och blickar, med kramar och leenden att du älskar mig! Den som säger att du saknar mig och verkligen visar att du menar det!

Jag vill bara försvinna bort, låångt bort just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0