Lögner kommer alltid fram, alltid!

P.S. I Love You Soundtrack - Sis Kiss

,
,
Så mycket tankar, så lite ord! Jag vet inte vad jag ska säga.. Lögner!
Sårad så otroligt djupt! Tårarna slutar aldrig falla. Min mamma lät mig sova vidare i morse, hon sa att hon trodde inte jag skulle klara av att konsentrera mig på lektionerna ändå.. Och det har hon rätt i!
Jag förstår inte! Hur kan jag stanna hos honom? Hur kan jag vilja ha kvar honom i mitt liv när han bara sårar mig så här! Hur kan man göra så här när man älskar någon? Jag förstår inte!! Han är två personer, den ena älskar jag och den andra hatar jag så mycket att jag vill slå honom tills han ligger på marken och blöder med sår över hela kroppen, är så jävla sårad att ilskan nästan slår över (nej skulle aldrig slå honom så?! vill bara förklara ilskan) Varför ska jag vara den som gråter? Det är inte jag som ska vara sårad, det är han!! Varför kan inte bara någon helt random kille komma och vara bättre, göra mig glad och inte såra mig såhär? Så jag slipper smärtan!! Jag vill inte tänka på honom mera, vill inte gråta mer! Jag önska jag aldrig träffa honom, önska det här aldirg hänt!
Just nu känns det bara som att allt han sagt och säger är bara feta lögner, "Jag älskar dig, bara dig! Kommer alltid göra det" och "Jag kommer inte hålla på med en enda tjej, jag kommer vänta på dig Louise" lalala.. Varför skulle han det om allt det där inte höll när han är tillsammans med mig, varför skulle det nu? Bullshit rakt igenom! 
Vill bara ignorera honom för att få honom att förstå att han har gjort så otroligt fel! Men jag kan inte, älskar honom så mycket!....
Det vackraste jag har, det dyrbaraste jag äger, det underbaraste som hänt mig! Sen första gången jag såg honom var jag såld, vi satt uppe till 6 på morgonen och pratade och pratade och jag var så lycklig! Jag var så glad! Ett halv år med den killen! Cypern, alla veckor vi bodde ihop, alla sommar kvällar vi grillade, Bamboo Garden, Alla bio´s vi vart på, alla kvällar vi legat på sängen och kollat djupt in varandras ögon, film kvällar med levande ljus.. Jag har aldrig i mitt LIV träffat en sån underbar kille, haft det så underbart med en kille... Men varför måste han då ha den där negativa delen med sig, som ljuger osv, varför kan han inte förstå att han gör så fel och borde tänka om på vissa delar? Varför tänker han inte hur skulle jag känna om hon gjorde allt det här emot mig? Att jag älskar honom,  att ingen annan kommer någonsin älska honom som jag! Hur det än blir så kommer jag förlåta! Men att lita på honom är en annan sak.. Hur det än blir kommer jag ALLTID ha honom kvar i mitt hjärta och älska honom! Han kommer vara något jag pratar om med mina barn, både positft och negatift. Saker som dom bör veta om livet och kärleken!
I mitt huvud så tänker jag att jag aldrig aldrig kommer lita på honom igen.. men innerst inne vet jag det! Kanske inte nu eller några månader framåt.. men förr eller senare! Om han nu låter mig ändra på det.. (Vilket jag höll på att förbättra precis)


Skulle bara skriva av mig lite, klarar inte av att hålla allt inne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0