Lilla Louise...

..2005 Älskade hästar (red i 6år totalt) men tålde inte hästar så tog alltid medicin innan varje träning, nu förtiden tål jag hästar däremot. Mina två bästisar var Jannice min kusin och Alicia som är i bakgrunden vid bruna hästen på bilden. jag älskade att sjunga, Jag hade västa fantasin och var en jätte snäll liten flicka.. som nu då ;) haha. Inga problem i livet!! Mina föräldrar bodde ihop och min brocha och jag hade alltid skit kul ihop!
Jag hade även en kanin vid namnet Sigge, han blev 7år om jag minns rätt. RIP <3
Jag älskade livet, sommaren och vintern! Älskade att bada och såklart så ville jag bli en spion och skjuta en massa ;) haha. Jag var en teater apa och lånade min mamma och pappas kamera med mina vänner, spelade in knasiga små filmer där vi var utklädda på alla möjliga vis. Jag ville även bli skådespelare Och sångare i Hollywood haha. jag skulle vara skit fin som tjejena i tidningarna, det var min dröm då minns jag! (plus spion om det skulle skita sig hihi)


...som 14/15 åring.. Hade moppe som jag ramlade med och fick sen gå på kryckor i 4/6 månder tror jag det var. Var tillsammans med en kille som hette Viktor som gick på min skola då, vi var mest bästa kompisar, drev med varandra och skratta hela tiden. Jag hade fortfarande drömmen om att flytta till LA, hollywood.. sitter kvar än.. Kanske inte samma dröm exakt men målet är det samma, money money money! haha. Jag gick på cheerleading där jag såklaart var awsome! Fick alltid vara längst fram och topp i pyramiderna. Jag rökte.. Drack o rökte ... osv... Var inte snäll mot föräldrarna hela tiden  kan jag säga och skötte inte skolan heller, skolan var mer ett ställe där jag träffa kompisarna. Alicia och jag var fortfarande vänner då. Hade en massa roliga kompisar (som jag dock tappat kontakt med, dom flesta iaf) Älskade hardstyle!!! Mina föräldrar skilde sig och min kanin dog :(( Vi hade sjukt stor båt, Järn Ladyn hette den! Skit fin båt i stål, hade dock fest på den en gång och en kille som heter An-eas spydde ner den! :/ Upsi!
Hm.. vad mer? Jag började använda löshår och lösnagal alot! Jag hatade min spanka lärare som det blev problem med.. Juste hur kunde jag glömma, hade en tjej i min klass som jag var jätte tight med! Filippa hette hon, oj vilka tider, önskar ibland att jag kunde spola tillbaka till våra otroliga tider!


Herregud vad man förändras genom tiden, jag har hela livet på mig, inte ens left halva mitt liv än! Men ändå så bryr jag mig så mycket om allt som händer, men vem gör inte det! man måste ju leva i nuet! 
Tiden kan verkligen förändra en!

Hur var ni när ni var mindre? Vad var det bästa ni visste som liten?

Nej oj nu måste jag sova, back to the real life! See yaa Bitches hah



Jag och Alicia runt 2005..

´

Jag 08/2009 (hade fler bilder på den här datorn än för 05)


Kommentarer
Postat av: alicia

haha heerrreegud vad små vi var !! <3

2011-10-19 @ 19:14:49
URL: http://amandaochalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0