Måndag den 10 oct och det betyder...

...BamBamBamBaaam....att Johnny och jag har varit tillsammans i ett halv år idag! Wohooo min älskling!.. Känns som om det varit år.. Men det kommer det hoppas jag, många år! ♥ Jag älskar dig Johnny min kärlek!
Herregud, har aldrig i mitt liv firat en sån här sak... vad gör man? :O Ska det vara värsta grejen eller bara ett sms till sin älskling där det står tack för ett underbart halvår, hoppas det blir fler? Jag har ingen aning! Den enda gången det kommit upp i samtalet med andra killar jag varit tillsammans med var med mitt ex Viktor som var den som kom ihåg.. Jag gjorde slut med honom och hans kommentar var, Grattis på 1års dagen Louise! Jag älskar dig och kommer alltid göra.... Det var jobbigt kan jag säga! :/ Håller aldrig koll på sånt. Men nu är det nya tider och jag försöker verkligen göra det bättre! 
Aja slut pratat om dåtid... Imorgon är det låång skoldag och det är bara bita ihop!
Slutar runt halv 5 tiden! Segt! MenMen! Idag är en bra dag, idag är jag glad som f*n!
Har nyss haft idrott och herregud skoja om vi blev leriga och böta! Vi körde rygby ute! Men som tur är så har vi massage på Hälsopedagogiken sen, yes! hah.
Efter skolan drar jag hem, hämtar lite kläder osv och sen drar jag mot min mamma där Johnny och jag har huset för oss själva hela dagen och natten! Laga mat, mysa framför film och ha det allmänt mysigt! Gud va jag längtar just nu!
Efter all skit och allt så känns det otorligt bra att få en sån här kväll! Bara skita i allt och njuta av  varandra! :)
Vi hörs senare, See Yaa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0