Min favorit, absolut!

Som jag berättade tidigare i inlägget om mig som mindre så har jag en liten teater apa i mig, gick även på teater i 4år och musikal i 3,5 år. Måste faktiskt säga att musikal var det jag gillade mest! När jag sökte gymnasium var det faktiskt mitt andra val, på rymus. Men kände att det var något jag kunde satsa på vid fridtiden.. dock så tappade jag det och blev mer inne på cheerleading. Men gud var jag saknar det! Vet ni vad Calle Flygare är? Vet ni inte så är det en teater i stan där ganska många stora svenskar haft teater. Där gick jag, både teater och musikal.. dom var bättre på teater. Gick även på Nacka dans och teater där jag var med i en musikal som hette CATS, sett den? Skit kul var det! Där var jag Rumpletazer, en "tvillningkatt-tjuv" med en annan tjej haha, gosh så kul det var!
Jag kan ärligt lägga handen på hjärtat och säga att av allt jag testat på i mitt liv så ligger Musikal högst på listan! Så otroligt kul! Älskar ju teater, dans och sjunga.. även fast jag är otroligt blyg på sång delen..
Musikal har alltid varit en del av mitt liv, har gått på alla möjliga teatrar med min mamma, ibland broshan och ibland kompisar.. men altlid mamma och jag! Min mamma älskar det lika mycket som jag (Haha hon har aldrig gått eller gjort något sådant om ni undrar) Gått på allt från Nicke & Nilla (minns ni, kl 6 på morgonen, kanal 4 när man var liten) Alice i underlandet a long time ago, minns knappt den ens, grease flera gånger osv..
,
När jag.. innan sommaren tror jag det var gick o kollade på Burlesque på bio med mamsen (såklart) blev jag totalt såld och nu är jag IN LOVE!! :D
Har ni sett den? Har ni inte ? SE DEN FÖR FAN!! 




BÄSTA LÅTARNA FRÅN FILMEN!!
,
,
,

Something's Got A Hold On Me


,
,


Tough Lover

,
,

Bound to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0