Nämen hej igen!

Nämen hej igen! Saknat mig? ;)
Jag har inte orkat blogga på länge (glömt... hehe) Men nu är jag här igen! :D
Så var börjar jag, skolan, vännerna och pojkvännen? Nej det är inget jag orkar rabla upp just nu.. Har lektion nu, sista! Yey! haha Ska snart mot min mamma hämta lite grejer, träffa Hannah lite snabbt kankse.. Hon är barnvakt i närheten :D. Sen blir det hem mot pappa, byta om, äta och sen kvart i 8 så är det träning vid östermalm! Poledance crazy! haha Men usch vad jobbigt det kommer bli! min handled dödar mig, kan knappt öppna en låda! Menmen bara bita ihop och köra!
Inte mer att säga nu, See yaa! ;D

Les Jumo Ft. Mohombi - Sexy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0