Om jag...

… Kunde, så skulle jag köpa en skit flott villa på cypern och flytta dit i ett år.


… Vågade, så skulle jag vilja sjunga framför en publik med över 1 miljon människor!

 

… hade, sjukt starkt självförtroende skulle jag göra saker annorlunda i mitt liv just nu...

 

… Fick en önskan så skulle det vara att hela världen var friska och lyckliga + alla hade råd med mat.

 

… kunde, skulle jag få mina drömmar till verkligehet.. idag!

 

… Hade, pengar skulle jag köpa allt jag kunde till min familj!

 

… Om jag fick välja när jag skulle bli gravid, så skulle jag välja att när jag är mogen nog, levt klart, har mitt jobb, ett stabilt liv, någon jag älskar och är säker med, runt 27 så skulle jag ha barn.

 

… Inte var så indragen som person skulle jag leva livet till 100 just nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0