Onsdagar..

Tjaa bloggen! Hah vet inte riktigt vad jag kan skriva idag. Är ganska tom på ord idag. Allt är som det är, en onsdag som den här.. helt plain. Igår kom Johnny hem till mig, lite hemma mys. Cola, TacoChips and Jersey Shore! Underbart!  Imorse var vi tvungna att stressa pga att vi somnade om efter väckarklockan hade ringt, jobbigt! :/
Älskar den pöjken, så otorligt underbar! Bästa pojkvännen helt seriöst! Vill bara springa och krama honom just när jag tänker på allt gulligt han gör! men.. tydligen så är det inget för honom just nu.. haha 

Aja.
Idag är det ju skolan som vanligt då, lektioner och blää trött! Har tid vid kuratorn sen också.. får se hur det går!
Efter skolan ska jag träffa Ia och träna på någon dans.. vet inte rikitgt om jag vill vara med i Glee gruppen i skolan som nyss startat. Var med igår och vi ska tydligen hålla en uppvisning mitt i matsalen vid lunch tid så alla ser oss, Jaa... Sjunga och dansa, inte rikitgt jag det där med "all eyes on me"...
Vi får se.
Inte mycket mer att säga idag känner jag. Vanlig dag bara.
See Yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0