Leva livet?

When your together with someone, don´t change them.
Love them for how they are, If you don´t like it.. then it´s not ment to be.





Vad gör man? Vad gör jag? vad FAN gör jag? Min dröm just nu? Skratta och ha det bra, leva livet och känna mig älskad? Inte nått av dom orden stämmer in i mitt liv just nu? Men endå gör jag inget åt det? Varför? Jag har ingen ork, inga pengar (dra utomlands, köpa snygga kläder osv) och ja... Vad vill jag ens?

Jag har levt lite av livet som en galning.. Sen jag träffa Johnny har jag inte varit samma party brud. Vill jag tillbaka till det livet? ibland ja och ibland nej!

Mitt mål är i trean på gymnasiet, jag ska ha pengar, massa kläder och ha en resa redo med massa vänner! Festa, sola och Supa mig Gal1 Wasted!! Varför just trean? Jo för att... HAHA palla Jobba nuu? ;) Men ioför sig om jag jobbar lite nu så blir det mer och mer pengar så när jag väl är där så har jag en massa pengar! :D Värt! Jag kan ju aldrig ha för mycket?


Nån som vill med mig?

DJ Fantasize

-Electro Paradise







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0