Being a real man doesn't mean you fuck 100 girls. Being a real man means you fight for one girl, even when 99 others are chasing you

Igår var det träning o fan av kul det va! Fick ont lite här o var men de hör väl till att träna, visst? Efter träningen var det iväg till Johnny och sova, vi snacka till runt 1 på natten tills jag halv som i samtalen haha.. Usch vad jag saknat den killen! Min strösta kärlek! Imorse försov jag mig sådär kul... Kom lagom till slutet av lektionen och fick reda på vad jag missat. Lunchen var.. Mm... Nu iaf sitter jag med på engelskan och smyg äter upp Johannas Godispåse, hehe! Idag efter skolan åker jag förbi Johnny.. Antingen stannar jag där, myser o pratar eller... Så hittar jag på något annat helt enkelt, beror ju på lite..
Aja nu tillbaka till godiset, See Yaa! 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Din nuvarande tumblr, vad får dig att blogga om det du gör?

Vad fick dig att använda 2 bloggar, en om vardagen och sen den andra

tumblr bloggen? Vad får dig att blogga i helhet? Kram!

2011-09-23 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0