De värsta såren är de som inte blöder

Jennifer: Din nuvarande tumblr, vad får dig att blogga om det du gör?
Vad fick dig att använda 2 bloggar, en om vardagen och sen den andra
tumblr bloggen? Vad får dig att blogga i helhet? Kram!
,
,

Svar: Hej Jennifer, det var när jag bloggade på min gamla som jag fick idén, ville göra en som var lite mer jag...om du förtår vad jag menar. Sen bloggar jag om det för att kunna tänka på annat än verkligheten ibland (det där låter jätte fel!! ) Enda sättet jag kan förklara på..
För att skriva av mig om allt helt enkelt, ena bloggen skriver jag om det folk jag känner får läsa, den andra är för personer som inte känner mig.. egen uppfattning.
Det som får mig att blogga är mest för mig själv, öppen dagbok och sen för mina vänner, min kille mm ska få en uppfattning om mitt liv, min vardag och hur otroligt snygg jag är ;) haha. Den andra är mest för mig själv, lite ego booste...
Kul att du läser båda! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0