Hemsk lektion!!!!

Hello sötnosar!
Sitter nu och har Naturkunskap med Johanna, har Krattan som lärare! Usch!!!
I helgen har inte så mycket hänt pga att jag i torsdags ramlade med moppen! Fick några små brännsår av asfalten och fick sjukt ont i knät! I fredags var det skolfoto också, hemskt det blev säger jag bara!! Aja så i helgen var jag med Johnny, har bott hos honom i 2 veckor nu, min underbara sambo :D  Hihi. Allt var inte perfekt.. så på söndagen var det hemåt. Veckan har sen vart allmänt seg. Idag var det sovmorgon Iaf, wohoo! haha.... Efter skolan ska jag köpa hårfärg, färga utväxten och sen får vi se vad som händer.. kanske ska träffa Alicia men intee säkert haha träffas närstan aldirg så...
Aja nu blir Krattan galen snart om jag sitter med fel grejer.. See yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0