Jag hatar dig, men mig själv mer som stannar kvar hos dig?!

HATAR DIG!! HATAR DET HÄR!! HATAR HUR DÅLIGT MIN EGNA JÄVLA KILLE KAN fÅ MIG ATT MÅ!!!! FUCK!  FUCK!  FUCK!  FUCK! FUCK!  FUCK! Vill bara skrika, gråta, slå sönder nått!! Fuck vad jag hatar dig!! Hur fan kan jag älska någon som gör såhär emot mig?! Är det normalt att ens kille snackar med 1000 tjejer hela tiden, lägger till dom som vänner heela tiden och snackar med dom som om JAG är dum i huvudet osv?! (och nu snackar jag inte normalt lägga till tjejer.. BARA tjejer, varje jävla dag?) Skulle eran pappa/bror/Mammas kille.. whatever göra så, skulle inte du tycka det verka heeelt fel?! Jag har bett honom sluta men tyyydligen så går inte det? Tydligen är inte jag tillräklig?! Men vafan är du med mig för då da?! Make´s no SENCE!!! Går runt hela dagarna helt paranoid av det här!!
En till sak, Hur du får tjejer i skolan att tycka jag är dum i huvudet, "shit vilken korkad brud, OMgggg!"  För att du snackar en massa bull?! VAFAN HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DE?!?! Skicka naken bilder hit och dit, gör de!! Mig sårar det inte ett SKIT!
Det är inte mänskligt. Du är inte frisk. Förstå mig rätt, du är omogen. du är patetisk!! Och... ändå stannar jag, Jag är så jävla dum i huvudet? Hatar kärleken!
,
,
HATAR MG SJÄLV!!! För att jag stannar, varför lämnar jag dig inte? Gillar jag att tortera mig själv eller?!?!
,
,
Okej det här blev en skiit konstig text!
haha ja, jag är väl ganska psykad?! Menmen så blir det,
don´t EVER fall in love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0