Ler du Ler andra ♥

Igår måndag var det orientering i skolan, började kl 8..! klarade det rätt bra med Johanna och Miguel i klassen. Sen var det en allmänt låång dag, hemsk dag! Jobbiga dagar dissar vi!! :( Kan även säga att jag Hatar att gråta allmänt, skolan lr bara framför någon... Men kunde inte hålla det inne igår.. måste hålla mig stark speciellt när jag känner mig som svagast! Bet ihop o resten av dagen funkade sen.
Väl hemma vid 6?! Slutar inte lite sent. Väl hemma blev det laga mat och sen How I met your mother på 6an hihi. Vid 8 tiden drog jag till mamma, hämta lådan till  min dator som jag ska byta idag tisdag. Snacka lite me henne om livet osv.. Sen var det hem till pappa igen, ringde Johnny snacka lite me honom och sen grät jag mig till söms... Jobbig tid somsagt.
Idag Tisdag är det en ny dag, leende på läpparna hur jobbigt det än är! Ska somsagt byta dator idag pga att jag bytt årskurs (?! haha) Så nu sitter jag o har matte, passar på att föra över allt på datorn till ett minne.. Seegt! Kan även säga att på Torsdag börjar det tränas igen! woho sjukt taggad! Känner mig verkligen som en "Lat korv" just nu haha. Men nya tider, nya tag, visst? Varje dag är en ny dag i ditt liv!
Jaja nu måste jag väl konsentrera mig... See Yaa!


Haha nejnej det går jäääätte fort! haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0