Tänker...

För tillfället är jag förvirrad.. vill bara skriva av mig!
Allt är upp och ner och jag säger hela tiden att jag inte klarar mer! Och det gör jag inte heller! Får aldrig vara MED dig, brevid dig och du pratar o lägger till en massa andra tjejer hela tiden, lovar saker men inte håller, sitter vid datorn varenda dag..Men ändå stannar jag! Och du vet varför! Men ibland vet inte jag, varför ska jag stanna hos någon som inte kämpar för att bevisa det! Någon som älskar något annat mer.. Efter allt vi vart med om? Ska det vara såhär? O så nu var vi här igen! Och när jag väl ber dig om, snälla gör inte så där för det gör mig orolig o sårar mig! Men ändå gör du det och skyller på något annat och ändå säger jag okej och släpper det? Ska det vara så?
,
AJA SKIT SAMMA, ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD JUST NU!....
See yaa när jag är på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0