Torsdag

Usch torsdagar är värst! Det är den dagen då man sitter i skolan och tänker I MORGON ÄR DET SISTA DAGEN I SKOLAN.. Den här veckan.. Omg! Jag blir så trött av att tänka på helgen som snart är här!
Tagga Tagga Tagga för helgen bara!! Sitter nu i skolan, lite små försenad igen! Har svenska och uppgiften är att skriva en presentation om någon jag vart med om.. WHAT? Jag får stopp i hjulen och kommer inte på något att skriva om!! Idag är planen att åka hem till Johnny, hämta mina grejer och sen flytta hem till mamma igen, ta låång dusch och sedan övnings köra lite om inte klockan blir för mycket.

,

,
,
BTW, är det någon som vill GE mig en Iphone 4 ?! Seriöst jag har sämsta mobilen! Vill ha kameran, spelen, musikspelaren, internet i handen och alla andra roliga saker man kan göra på den! Den jag har nu, vad kan man göra med den ? Hm.... SMSa och ringa, YEEY!!.. -.-  Har ni en som ligger och skräpar, vilket jag tror många av er har nu för tiden så kan ni ju gärna skänka den till mig! Just saying ;)

Back to lesson, See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0