UngCancer!

Viktigt inlägg, LÄS!!



Kolla den här filmen, sluta tänk på allt skit i ditt liv, hur snygg du måste vara eller hur ful du känner dig.. Whatever! Just nu vill jag att du tar någon minut och tänker på hur bra du har det, hur du än har det! Ge en tanke till dom som förlorat någon som haft Cancer! Ring någon du har kär.. eller bara någon som är en otroligt bra vän.. Kanske bara någon från jobbet/klassen! Prata någon sekund eller timme och berätta att dom betyder för dig! Berätta om Ungcancer.se. Om du till och med vill och har pengar, skänk någon slant eller två!
Haha nu låter det som om jag skulle jobba med det här eller någon, men nopp det gör jag inte! Men jag känner däremot med dom i filmen nedan. Tänk er själva, din Mamma/Pappa/syskon/kille/Tjej har Cancer, får gå igenom allt med operationer, strålning, medicin osv. Gråter och gråter, blir svagare och svagare! Usch börjar nästan gråta när jag tänker på det!

Jag ska göra förändring i världen, jag ska hjälpa så många människor jag kan igenom mitt liv, varför tror ni jag valt Vård och Omsorg, Ambulans och Akutvård´s Linjen på Gymnasiet! ;) Jag klarar blod så varför inte?!
Hah See yaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0