Jag saknar ditt leende, men jag saknar mitt så mycket mer

Okej så en liten uppdate nu, I söndags blev det hemåt mot pappa för att hämta lite för veckan och sen vidare till johnny. Väl hos Johnny hände inte mycket.. det vanliga bara.
Igår måndag glömde jag sätta väckarklockan!! Shit mina päron fick damp!! Aja så fick sova ut lite i alla fall.. Vaknade, gick upp o fixa frulle och sen började jag göra en massa läxor.. wtf?! haha men bra var det för då fick jag det gjort! Resten av dagen umgicks jag med min bäste vän!! idag då, tisdag woho! Nära att försova mig IGEN! men icke sa nicke! Jag stressa som en galning. Hittade inte mina nycklar, tog Johnnys moppe. Tappa mobilen i marken, fixade senare, håret bråkade så var skulle ha tofs men eftersom att jag skulle ha hjälp blev det knas, så det blev en för stor hjälm, precis när jag sätter mig på moppen kommer jag på att jag ska ha idrott idag!... Men det fixade jag på lunchen! Grymma jag idag eller?! :D haha lösning på allt, skönt! Aja så skolan var lika kul som vanligt.. Yeey! idrott sista lektionen, springa runt i skogen. Eftersom att jag nu bitit ihop och gått om för den här linjen så måste jag verkligen kämpa i ämnena lite mer, även idrott! :( Så efter idrotten var det hem o dra in Johnny i duschen med mig :D hiihih
Pizza på kvällen och sen blev det mysa framför film, helt slut just nu! känns som om jag redan gått en hel termin!
Fick även reda på att jag ska ha skolfoto på fredag!!! KLÄDPANIK!! Haha! Aja vi får se vad det blir! 
Dagens blev det även nu när min mobil funkar igen, Whihooo!!
.
.
( klippte bort armarna på en gammal skjota min bror hade när han var runt...3? Haha storlek 116!! Bort med armarna och så blev den perfekt! Lite jeansväst style)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0