Min älskling och bästa vänn!


Det är inte mycket kramar utan bara massa allvars-snack
ändå så längtar jag så otroligt mycket efter att få träffa dig hela tiden - och så blir man så besviken när vi bara - ja inte blir ovänner men det är ju - jag höll på att säga bara, men det är inte bara men det är mycket , tycker jag , misstro. finns ingen tillit. osäkerhet.
inte så stark grund att slå sina påsar ihop på !! känns det som...

jag känner att mitt i alltihop, när vi stundtals kramas o nästa sekund skäller på varandra så växer vår kärlek sig starkare o starkare
det är väl så det skall gå till.. visst?
Hoppas bara att kramar, pussar, kyssar och smek överväger allt - för jag orkar inte bli sådär arg på dig .... :)
det är ju jobbigt ...

Jag älskar dig så otroligt mycket Johnny,
du är precis den mannen jag vill leva med, glad, sprallig, snygg, älskvärd, öm o härlig och
framförallt så har vi ju så kul ihop - vi skrattar ju ofta, eller hur.
jag funderar hela tiden på vad jag ska göra för att du skall förstå det....

Men tyvärr säger jag det om och om igen, OM du inte kan acceptera att jag mår så här dåligt av allt du gör bakom ryggen på mig OCH om du inte kan göra så jag mår bra igen...  DÅ ÄR DET INGEN IDE FÖR OSS ATT LEVA IHOP..

När den tanken slår till är det som att jag hamnar ner i ett stort svart hål
kan inte jobba, inte tänka , vill bara gå hem och lägga mig o gråta...

vi älskar ju varandra så att det smäller om det (enligt mig i alla fall)
jag älskar dig så otrolilgt mycket Johnny!
Tycker det är så härligt när vi gör saker tillsammans , men även när jag gör något och du gör något annat men endå att vi är liksom sida vid sida, hur härligt jag tycker att vi har och hur underbart det är - vårt liv ihop o...
hur underbaart o härlig sex vi har ...Hehe :$ ;D
hur mycket jag  älskar att bara ligga och snick snacka med dig, att vi skulle kunna ligga brevid varandra och bara prata och prata i all oändlighet
hur jag älskar att ta på dig, ta på hela din kropp
hur underbart det är när du tar på mig, drar med dina fingrar genom mitt hår
hur jag bara ÄLSKAR att ligga på din arm!


Jag VILL leva med DIG och ingen annan! Vill uppleva
 livet med dig och ingen annan, vill känna mig älskad
 av dig och känna att jag kan lita på dig!

Jag älskar dig Johnny Gunnar Ternader min älskling och bästa vänn,
mitt allt genom...allt! Vi är starka och fixar det här, visst?!
All min kärlek till dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0