Mina fingrar pga av kylan! Och skoja om det gör ont

Söndag och jag är lat! Riktigt skönt att äntligen få sova! Blir verkligen trött av att jobba på äldre boendet om dagarna! Men kul är det kan jag säga! Så mycket jag lär mig om dagarna om både omvårdnaden och sjukdomar! Hur man hjälper någon att duscha, mata dom, hur en kateder sätt in, hur Parkinson fungerar, hur demens fungerar och hur olika det är från person till person som har det. Personalen är otroligt rolig och det finns inte en enda jag ogillar!
Det har bara gått 2 veckor av 5 och det känns som att jag gjort en massa och att jag varit där längre än vad jag har! Roligt och spännande! Lukten och hur tiden känns så otroligt långsam är det negativa med det hela men... Jag klagar inte!


Idag söndag är det med killarna på
Match och heja. Skulle på fika med mamma, Tina och Nellie men det blev tyvärr inte av så en fika med mamma och lite övnings körning medans matchen pågår.

Första bilden är mina fingrar i kylan.. Aj!
See yaa!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0