Visst har jag varit duktig!

Ja men visst har jag varit duktig den senaste tiden! Bloggar ganska ofta faktiskt! Dock den senaste veckan har min iPhone (som jag bara bloggar ifrån = nästan aldrig ifrån datorn) varit på lagning och usch har inte haft orken att sätta mig framför datorn och fixa.. Haha. Har även haft lite en av en deppig tid, varit rädd och osäker ganska mycket pga av.. Ja, allt Johnny gjort, börjat tänka att jag inte är bra och blablabla... MEN den här veckan har börjat riktigt bra, har varit så otroligt glad och positiv!! Haha I'm back! ;)
Så okej, praktiken är fortfarande igång. Jag stormtrivs verkligen! personalen är super mysig och kunderna är helt underbara och roliga trotts att dom har dements eller annat! Dock saknar jag det där med att fixa mig på morgonen och känna mig snygg och fräsch.. Jag menar det händer inte riktigt dessa veckor (om inte efter praktiken eller lediga dagar) det blir uppsatt hår och en plain sminkning, sure jag kan välja kläder på morgonen men det är nästan bara jag som ser dom med tanke på att jag inte alls åker långt plus att jag har arbetskläder där!! När en dag är slut känner man sig smutsig och det känns som om man luktar skit... Bokstavligen! Från stylist linjen då det var stylat hår och höga klackar... till bajs blöja och "gamling svett" haha! Det kan inte bli bättre! ;) haha nej men det här är mycket mycket mycket roligare och positivare atmosfär! Enligt mig! I like it alot :D

Aja idag är det alla hjärtans dag! En dag då jag går runt med ett stort leende på läpparna!! Kärlekens dag, hjärtats dag! Dagen då alla ger glädje... Bla bla blaa!
Jag firade denna dag med att jobba 7-14, hämta ut min lagade iPhone, alla hjärtans dags present till bästa kompisen Ia (en typiskt Ia sak! Strass sköldpadda Nyckelring) hon älskar sköldpaddor och samlar på nyckelringar från olika ställen i världen .. Så nu har hon en från COCOO.., Jag menar LOULOU-land! Haha ^^
Vi snackade en massa om allt och inget, kladdkaka till det.. Mm! Efter det var det mot polisen för att fixa ID kort, dock var det försent så det blir av någon annan dag, kanske morgon!..

Sen blev det små shopping för en mysig kväll med min vackra mamma! Hamburgare framför Topmodel sverige , bästa kombinationen... xD hahahaha!! Det är då man känner sig som nyttigast ;)

Aja nu är det sängen och en skön godnatt sömn.. Ensam i min stora säng :( See yaa Cupcakes !

( bilderna nedan är lite av det som inhandlades under dagen, måste fixa utväxten på håret exp! Haha. Även, om ni inte förstår så är dom små cupcakesen tvålar! Haha )

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0