Allt som hänt senaste tiden mellan mig och Johnny..

Allt som hänt den senaste tiden.. så sjukt hur allt kan bli! Jag vet att bloggen har handlat mycket om mig och Johnny och tyvärr så får det fortsätta! Så skönt att kunna skriva av mig om allt! 
Ja, han var otrogen mot mig 2 gånger under en och samma vecka. Efter det så lämnade jag honom, vägrade prata med honom men han fortsatt att ringa, smsa, grät en massa och bad mig förlåta honom och han shabbla en massa om att förändras lalala... Jag började gå till kuratorn på skolan, mådde otroligt dåligt med tanke på att jag vart fucking psyko kär i killen. Gick runt på dagarna och lekte glad trotts att jag grät inombords varje dag (som tur var!).. men samtidigt, det kändes som att jag var i en mardröm ni vet en sån där när man faller och faller man har ingen kontroll att ta emot sig plus att man fortsätter att falla och falla och fallet tar aldrig slut? Finns inget rikigt sätt att förklara känslan. En djup besvikelse, såren i hjärtat.. Alla tankar som går runt i huvudet var enda dag om varför och hur och vad tänkte han och är hon bättre än mig och ilskan...Ouf! Ilskan jag har i mig efter allt! Det bokstavligen kokar i mig varenda gång jag ser honom.. och gör fortfarande! 
Det jobbiga är att allt det här är något jag kommer minnas så otroligt långt fram i mitt liv, kanske även hela livet.. Vilket gör att jag nästan vill börja gråta! Hur otroligt underbart vi haft det och sen skulle det bli till det värsta som hänt mig... Ja, orden kan fortsätta ett bra tag fram.


Några veckor innan allt hände hade jag börjat bli tight med Ia min vackra och helt underbara kompis, hade det inte varit för henne vet jag inte vad eller hur allt hade gått!! En rikitgt äkta vän, positiv och så pratglad! Hon fick (/får) mig verkligen att skratta! Hon stöttade mig genom allt! Bättre vänner finns inte!

Efter ett tag så började jag lyssna på det han ville ha sagt.. vi började träffas och prata om allt! Han började visa att han verkligen ville, han ville fixa oss! 
Vi började gå till kuratorn tillsammans och det började kännas bra igen, mina hemska tankar och ilskan började minska.. Lättnad! Jag började få svar.. trodde jag!
Några veckor in för ett nytt år och allt började kännas jävligt bra! Nämen oj.. han träffar fortfarande brudar o ja ni förstår fortsättningen? Lögner strömmar ut ur killens mun.. Varför ska man ge någon en chans efter något sådant? Han måste skämta med mig?  Trotts att vi bara höll oss vänner så, varför ska han då fortsätta ljuga? Jag kommer nog aldrig förstå hur man kan tänka, hur man borde känna sig när man slänger ifrån sig lögner på lögner? Usch! 
Såklart så fick jag flipp på honom med tanke på att jag ger honom chansen att visa sig som en bättre person, ingen lögnare, slampig dude? Alla förtjänar i alla fall en chans att bevisa motsaten till vad folk tycker.. enligt mig.
Nu är vi vänner! Vi träffas, pratar och såklart har det otroligt kul tillsammans! Han var min bästa vän! Och trotts att han "backstabba" mig så grovt så har han kvar samma underbara charm som jag inte kan motstå! 

Folk kan förändras.. eller vad tror ni? 
Själv vet jag inte vad jag ska tro.. Jag vill tro på det men med tanke på allt Johnny bevisat så.. Jadu vem vet!

Aja nu är det natti natti! 
See yaa sweetie pies!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0