Ett av mina mål

Ett av mina mål just nu är att skaffa körkort! Fyller 18 snart, 4 Mars. Jag ska ta det innan jag fyller 19, gör jag inte det vet jag att jag kommer skjuta upp det hela tiden! " nej, jag pallar inte, tar det när jag är 20".
Sen när jag är 20 " nej skit Samma, tar det senare.." och då lär det ju aldrig bli av ;)
Så inom tid SKA det bli av! Jag har kört moppe i nu 3 år så kan trafiken hyfsat plus att såhär till vintern känner man sig väldigt handikappad! Så att ta körkort känns på många sätt viktigt!! Även att det är allmänbildning! ;) haha
Är jätte nervös för hur motorvägar och mörka regniga/ snöiga kvällar blir! Moppen har dåligt fäste på vägen vid regn.. Jag vet inte hur det är med en stor bil då?
Så fort jag skaffat körkortet ska jag köpa en billig bil på blocket! Haha. Den lär ju inte vara värdens fräschaste men de är ju ett måste att fixa! Åå va skönt, kan då köra när jag vill var jag vill :D vill nu nu nu! Haha

Aja nu är det lektion så ska försöka skriva senare!
See yaa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0