Första dagen på praktiken

Usch! Tyvärr men måste säga det!
Det luktar inte gott på det där stället plus att man känner sig tyvärr ganska äcklig när man går därifrån. Tycker även det är ganska obehagligt att jobba med äldre med tanke på att jag haft det svårt med äldre i mitt liv, haft otäcka argsinta stunder. Aja bara bita ihop för att få mitt betyg. Avdelningen jag jobbar på är dementa och parkingson. Dom håller på att försöka rymma och kan bli ganska aggresiva... Vilket jag helst inte ville jobba med! 

Efter praktiken hade jag tänkt träffa Ia, men blev så otroligt ledsen för att jag inte kunde sluta tänka på annat än min farmor när jag åkte hem. Drog hem och tog en lång dusch! Efter det.. alltså nu haha försöker jag bara hitta på annat för att inte tänka på det. Skulle till pappa idag men stannar hos mamma istället, övningskör lite och har filmkväll med förhoppningsvis pizza och cola! hihi.

Hoppas ni får en trevlig kväll! 
See Yaa!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0