Klockan är 5.. Ska gå upp om en timme!

Hm.. Jag vet inte varför men Gud vad dålig jag vart på att sova dom senaste veckorna! Klockan är nu 5 på morgonen och jag ligger super pigg i min säng! Har ni vart med om att ni ska sova men ni är för pigga så ni ligger och vrider och vänder på er, tänker en
Massa! På era dagliga problem och dagen som är på ingång. Det gör jag! Och när jag väl ligger där och tänker får jag miljoner med idéer sprutandes runt i skallen om kläder/smink/ fixa saker hit och dit! Och då vill jag komma ihåg iden så jag tar upp mobilen för att skriva upp min ide .. Men ojdå! Sen fastnar jag vid en massa annat! Suck! Så nu ligger jag här och funderar på om det är värt att lägga mig igen.. Troligtvis inte med tanke på hur svårt jag har det att gå upp på morgonen!
Så om ungefär 45 minuter nu så ska jag fixa mig till skolan och dricka en massa massa kaffe för att orka med dagen! Suck!

Juste om ni läste mitt inlägg tidigare om ett mål jag har så har jag bu övningskört exakt 4 gånger och jag är G.R.Y.M !!
Klarar att koppla fin fint, köra super långsamt på dragläge, starta i backe både uppför och nerför, växla haha .
Så idag har jag varit ute och kört för första gången! Lite läskigt kan jag ärligt säga att det var! Hihi!
Tänkte skriva lite andra mål i ett nytt inlägg senare idag med dator i närheten.. ;)
Så vi syns snart!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0