Kvällspass på praktiken en fredag.

Jo jag tänkte absolut! Fick välja om jag ville ha dags eller kvällspass en fredag och då tar jag kväll... Wtf? Haha
Aja så har dansat runt som den tönt jag är till massa awesome musik hela morgonen! Ikväll blir det att umgås med bra umgänge men om det var restaurang eller bio minns jag inte haha men en trevlig fredag blir det!
Har med mig en chai i termos, min nya väska, mina galet blingiga ringar och fan jag känner mig så jävla snygg idag! Haha
Bilderna vet jag Dock inte om dom blev så bra och även om jag stavar rätt nu pga att jag tappat min mobil i golvet och det är enorm krig på skärmen.. Svårt att se allt då! :/
Men men nu måste jag sluta!
See yaa bitches!! <3

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0