Ute för att sträva efter mina mål

Ute och kört både idag och igår! Fyfan. Va jag är grym!! Haha.
Jag körde från Orminge till Gustavsberg idag! Dock måste jag träna på att hålla mig från kanten mer, är så van att hålla mig åt sidan med moppen haha.


Igår blev inte alls som planerat!! Efter skolan drog jag hem för att duscha i fixa mig och sen fick vi reda på att stället vi skulle till inte vara öppet så allt blev lite knas pga att tjejen som hade planerat allt inte verkade bry sig osv.., så kvällen slutade med thai mat, massa godis och massa filmer! Super mysigt!
Det är Så en chill fredag kväll ska se ut!

Nästa vecka på måndag börjar min praktik på äldre boende , där ska jag jobba i 5 veckor (och sen börjar sportlovet). Anledningen till att jag har praktik på ett äldre boende är pga min linje, vård och omsorg. Vi ska lära oss att ta hand om dom som behöver det. Är lite nervös däremot, dom har demens och jag vet inte hur dom kommer vara, arga snurriga och sånt! Men som jag hört ska de vara ganska lugnt, man får höra en massa gamla historier om deras liv osv. Aja vi får väl se!

Nu blir det filmen Burlesque min favo!! Verkligen min absoluta favorit film, jag vill bara upp och dansa med dom! haha. Laga lite hamburgare och sen sega med mjukisar. Så underbart som det kan bli en lördag som denna.

Burlesque - Something's Got A Hold On Me


image descriptionimage description

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0