Vill bara skriva lite... Rätt ointressant inlägg

Ligger helt vaken i sängen, Kan inte sluta tänka..
Så mycket frågor och så lite svar!
Jag förstår ingenting!
Är så jävla förvirrad!!
Sårad
Besviken
Rädd för framtiden
Tom.......

Varför skulle jag bli kär i honom?
Jag vill slå honom blodig, äckligt blodig, spotta på honom, bränna... Jupp min ilska är brutal!
Jag ångrar inte mina val med att vara med Johnny. Han var min bästa vänn! Får man ingen kärlek tillbaka så slutar man älska...känslorna försvinner och man börjar ge upp! Jag tror det är det som hände i slutet, jag fick aldrig kärlek tillbaka! Jag blev tagen för givet och jag tror ärligt att "kärleken" började dö ut.. Everything happens for a reason, maybe this was meant to be.
Han säger fortfarande att han älskar mig trotts att jag VET från säkra källor att han fortfarande knullar vidare..

Jag hoppas att en dag, glömmer jag allt och någon snygging kommer och tar mig med storm ! Ger mig kärlek och tillit!
Fan alltså! Var gömmer dom sig? Jag letar nog på helt fel ställe! Haha

Aja nu är det kvällen, dags att drömma mig bort..! Ny blogg på G btw, snygg design och lovad uppdate med bra bilder inprincip varje dag ;)
Jag hoppas ni alla tar vara på dom ni har nära! En dag förändras allt!
Men även, Spelar ingen roll hur ditt liv är.. Den enda personen du ALDRIG kommer förlora är dig själv! Så ta hand om dig själv och va lycklig!! Är du inte det , fixa till det!!

Ciao Bithes! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0