Det är inte pinsamt att gråta framför en tjej, det är pinsamt att få en tjej att gråta

Fika med tjejerna i fredags, riktigt mysigt! Sen var det vidare hem och fixa
Lite grejer, hem till August och packa upp allt! Flytten blev riktigt lyckad, allt kom med plus att han fick lite saker på köpet som en galen soffa, skåp osv!
Kvällen spenderades där med lite Max till middag, helt Okej! ;)
Lördagen blev lika chill! Vi fortsatte flytt fixandet och avslutade kvällen med galen grillning! Lite dricka och trevliga. Vänner! Helt okej! Vi drog sen vidare till strand en liten stund men det sket sig lite vid slutet, sånt händer! Skälv ät jag riktigt nöjd i alla fall!
Idag då, sola, duscha och fixa mig, Övningskörning (vilket jag glömt nu ett tag, inte bra), dra till August och plugga!! Laga lite kött och ha det galet!
Hoppas eran helg blev lika lyckad som min, See yaa <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0