Those who danced were thought to be insane by those how couldn't hear the music

Min måndag var perfekt som den va! Dagen började med idrott på gymmet, lektionen efter det var medicin där vi hade HLR och räddade livet på dockor! Efter det var det vård och omsorg's lektion men brandalarmet gick och skolan blev rökfylld så vi fick sluta tidigare, skönt!
Madde o jag drog hem till mig och August för att plugga .. Bra gick det kanske inte men vi fick litee gjort haha. Drack lite vin, flytta en soffa och hade det allmänt bra! Hahaha
Efter det hjälpte Madde mig handla lite till middagen med August, hon drog och träna och jag ställde mig och laga lite gott! Vilket det blev ;)
När August kommer har han med sig blommor och choklad! Så otroligt gulligt :) resten av kvällen blev lugn och mysig framför tv'n!
Juste, August fixa mina naglar igen! Va tycks? ;)
Nu är det skolan som gäller ! Puss på er! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0